SKRIVET: 2007-02-15, kl 18:59:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

stolt!

har precis kommit hem från en löprunda i spåret i skogen. märkte när jag väl kom till spåret att jag fick springa på snö för dom hade inte plogat där eftersom skidspåret går där också, men det gick mycket bra ändå. Det blev en halv mil. tycker att en halv mil låter mer än 5km... så jag säger en halv mil!
Så när jag springer där å inte hade så långt kvar så ser jag en skidåkare som ligger i diket. Hjälpte honom upp och insåg att han va en riktig snygging! Han skojade och flörtade lite med mig. Tänka sig att man kan hitta killar var som helst!! Ska bege mig ut i spåret oftare!!

skiing
bilden är tagen för en ungefär en månad sen när min svåger skulle testa att åka skidor för för första gången!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: