SKRIVET: 2009-04-01, kl 14:42:52 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

glas

det va en lördag för nån månad sen då jag va hembjuden till tvillingarna Julia & Linn på kalas som jag stötte på dessa skönheter för första gången
tjejerna serverade bål i glasen å jag blev förälskad i deras enkelhet. perfekta saftglas
sorry för att bilden är kass, glasen är mycket finare med i handen med lite bål i ;)
min första tanke var att vi skulle ha dom hemma hos oss, men nu i efterhand har jag kommit på att dom nog ska få åka ut till landet.
Mamma sa; så länge dom är stapelbara!!
å visst e dom det! kolla på bilden mamma! he he!



nu är jag på jakt efter fina vinglas till landet oxå. Så det blir nor en shoppingrunda med mamma i helgen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: