SKRIVET: 2009-04-15, kl 22:56:45 | PUBLICERAT I: just me

pssst!



vill bara dela med mig, är så himla glad
det är alltid skönt att höra att man blir uppskattad för det arbete man gör
på ikea stötte jag på en tjej (L kan vi kalla henne) som arbetar på Kvinnors nätverk där jag volentärarbetar som stödperson och läxhjälp. L tyckte att jag har varit hos dom så länge nu så det är dags att jag ska börja arbeta mer hos dom (och få arvode)! wiiihoooo!!!! Jobba med lite andra saker å så!
Jag älskar denna organisation och skulle helst av allt i världen jobba för dom resten av mitt liv! (men det går inte riktigt för då skulle jag inte kunna betala hyran.)


Linn

Va roligt för dig gumman! Du är verkligen värd alla fina ord du får! =) Kram



PUBLICERAT: 2009-04-16, 13:28:31 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: