SKRIVET: 2009-08-04, kl 21:58:07 | PUBLICERAT I: Inspiration

House doctor

är ute på landet just nu. Har lånat min systers dator och hennes mobila bredband, tackar för det!

Det är mycket häng i hammocken och det finns inte mycket att läsa.Vi åkte till den lilla affär som finns här på ön. Tidningsutbudet där är väldigt litet. Va väldigt skeptisk, men efter en stund bestämde jag mig för att köpa tidningarna Laura och Demo.

Demo som hade Carolina Gynning på omslaget gjorde mig riktigt besviken. Den kändes riktigt B. Så köp inte den.

Laura passade inte riktigt mig. Va inte så intressant förutom inredningsdelen. Dom hade massor av saker från House Doctor. Det fanns både möbler och småprylar. Va genast tvungen att kolla upp företaget. Det är danskt så det gör väl att det inte är lika lätt att hitta deras saker tyvärr


sitter som sagt på min systers dator och internet går väldigt segt. Så har inte hittat så jättebra bilder men jag lägger upp lite fler när jag kommer hem igen.


 

är ju faktiskt på jakt efter ett vitrinskåp, men 6000kr är det inte värt


Hanna :)

Fin blogg!♥



PUBLICERAT: 2009-08-04, 22:53:31 | URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: