SKRIVET: 2009-08-07, kl 21:37:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

mer presenter



åhlens here we come!!!!

Vi har fått en till förlovningspresent! Min mamma gav oss ett fett presentkort på Åhlens!
(fett, tufft ord, haha!)

One of my dreams kanske slår in nu!!
Att vi köper en KitchenAid!



Dilemmat är att på Åhlens är dom 1200kr dyrare än på alla andra ställen. Så då vill jag inte köpa den där av ren principsak. Så det får väl bli nått annat.
Dom har ju mycket snygg inredning där. Lampor, tavelramar, porslin mm.

Så imorgon efter en härlig brunch på söder beger jag och D oss till Åhlens och spanar på vad vi ska köpa!!! Längtar!!!

Jag har gett mig själv köpstopp, men så råkade jag hitta en superfin klänning idag och kunde inte riktigt låta bli. D bara skrattade när han såg min påse

Nu ska jag ha lite quality-time med min familj! Lovar att skriva imorgon om vad vi hittat på Åhlens!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: