SKRIVET: 2009-08-07, kl 09:02:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Paket!

Är hemma en sväng från sommarstället. Kom hem sent igår kväll och hemma på mig väntade två paket!!! Jag blev som ett barn på julafton och sliter upp paketet.

Det första kom i postenpaket och var från Kvinnors Nätverk där jag är medlem och volentär.
2 böcker, Vilsen längtan hem av Melissa Delir och Behandlingsinriktade familjehem
den första boken är en sann berättelse om hedersrelaterad maktutövning. Den andra handlar om hur Linnamottagningen och Kvinnors nätverk jobbar.
Deras böcker dom ger mig är alltid intressanta och lärorika. Hedersmordet på Pela är en annan bok dom skickat, rekomenderas varmt.





Det andra paketet såg ut såhär:

wiiieee!!!
Så nu är jag med Iphone, supernöjd!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: