SKRIVET: 2009-07-05, kl 22:38:54 | PUBLICERAT I: just me

dålig uppdatering

jag vet
nu under sommaren har jag varit dålig på att uppdatera bloggen

har så mycket fritid nu. inget pluggande för ens i slutet av augusti
jag njuter av sommaren
kvällarna är fulla av äventyr, uteserveringar och kompisar
imorgon blir det middag på thaibåten med tjejerna, hoppas vädret blir bra. kommer bli massa vin och tjejsnack. en av tjejerna är nygift så jag kommer säkert prata sånt med henne hehe!

Men ska vi snacka renoveringar igen
Imorgon börjar dom med badrummet ute på landet. Rivas och kaklas denna vecka!! Ingen är gladare än mig!!!
Sen kommer det även göras en grind till verandan
full fart!


Om ni inte varit inne på sidan redan så måste ni gå in nu

Svenssons i Lammhult


Var på ROOM igår
älskar det stället. Va första gången mr D va där å han gillade det oxå. så det blir nog några vändor där till nya lägenheten
Jag såg en hängmatta på Habitat när jag var i London sist och hoppades på att Room skulle tagit in den, men icke. Hittade en del andra fina saker där i alla fall

Vi hittade en hängmatta på Ikea som va helt ok. Billigt och bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: