SKRIVET: 2009-07-08, kl 22:41:40 | PUBLICERAT I: sommarhuset

full fart

igår så åkte jag ut med min kompis Bosse och hans dotter Fanny till mitt kära sommarställe där killarna jobbade hårt när vi kom ut.
Bosse, som är elektriker, hjälpte till med elen till gäststugan. Drog nya ledningar och så

önskar att vi hade haft en sån här fin strömbrytare






när jag åkte hem igen idag så hade dom fuktspärrat klart. Hann tyvärr inte se kaklingen, men fick ett sms nu på kvällen med en bild från badrummet.
Bilder är mörk och suddig, men nu sitter det uppe i alla fall!!
Nu gäller det att bestämma vad för lampa som ska sitta där inne. Sedan ska vi sätta tak
Full fart är det verkligen
Ska bli kul när mina systrar kommer ut dit å ser hur det ser ut. Ingen av dom har varit där än i år så det blir en stor förändring



nu är det dags att sova
denna vecka bjuder på middag på söder imorgon
i helgen blir det lite jobb men även inflyttningsfest och en kväll på Nyfiken Gul
hoppas solen visar sig denna helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: