SKRIVET: 2009-06-01, kl 09:48:20 | PUBLICERAT I: just me

vilket härligt slut på veckan

igår blev en riktigt lång dag. Vi satt och pluggade till 24 igår. Gick bra och det va ett himla skönt ställe vi satt på.

Just nu är det denna bok som följer mig vart jag än går. Idag ska jag spendera hela dagen med den igen, men imorgon kl 22 är det över!!!





Vi tog en paus igår mitt i allt pluggande och gick ut och kasta lite frisbee. Klockan var ca 22.30 och det var fortfarande väldigt varmt ute.
Dessa bilder är från igår, men det är även ett alternativ till ställe för bröllopet. Lokalen där vi pluggade går att hyra och skulle passa perfekt. Dom brukar ha fester där så allt man behöver finns där. Idag får jag reda på hur mycket det kostar. Är medlem (och snart även ganska aktiv medlem) så jag hoppas att det blir ett bra pris.
Mobilen på kameran är inte den bästa så dom andra bilderna blev väldigt mörka. Så tills jag åker dit med kameran så får ni hålla tillgodo med dessa.



Nu är det dags att åka till Sp och plugga. Ha en underbar dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: