SKRIVET: 2009-05-04, kl 21:33:24 | PUBLICERAT I: Dagens Fynd

dagens fynd



Superfint skåp! Behövs bara fräschas upp lite. Måla utsidan och kanske sätta upp en mönstrad tapet på insidan! Klart!
Skåpet finns på blocket för 2500:-
Hade vi haft en lite större budget för landet skulle jag inte tvekat. Men priset va lite väl mycket för mig


J o Kotten!

Du skulle smälla av om du följde med ut till loppisen vid mitt landställe (utanför Tierp). Har aldrig varit med om maken, så mycket fina gamla möbler som de nästan skänker bort! Pappa köpte gården förra sommaren (två boningshus, så jag fick ett att ha som mitt :) så vi har inte hunnit fixa så mycket än, men jag har varit en sväng till loppisen och köpt en del möbler för inga pengar alls. Så fina saker!!! Det är ju grymt kul att fynda vackra gamla rustika möbler...



KRAM



PUBLICERAT: 2009-05-06, 23:43:12 | URL: http://mypregnancy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: