SKRIVET: 2009-11-28, kl 14:34:14 | PUBLICERAT I:

Lördagsnöjen

Här händer det grejjer!!
Idag har vår kära kompis Peter som är golvläggare hjälpt oss att lägga heltäckningsmatta i hallen!
Ja, ni läste rätt HELTÄCKNINGSMATTA! Varje gång jag berättar om det reagerar folk och säger att det är äckligt och ohygieniskt (och fult). Nu är det så att den nya typen av mattor är annorlunda. Vår är statiskt så smutsen fastnar inte lika lätt, den är korthårig så smutsen gosar inte ner sig i den - dom är helt enkelt mycket bättre nu. Att folk tycker det är fult kan jag ju inte ändra på - tur att alla har olika smak!





Vår matta är röd/vinröd! Vi har lagt en annan heltäckningsmatta precis vid dörren så det ska bli en mer separat hall +  att den är grå melerad å den smuts som kommer in kommer inte synas.


Vid inflyttningen så fick jag massor av papper av min kära lillasyster till att göra fjärilar! Projektet är igång och jag har satt upp några stycken! Är supernöjd! Har massor av papper kvar så tror jag ska ge lite fjärilar till min syster som precis flyttat in i en superfin lägenhet mitt på söder!!
Jag hoppas på att kunna visa lite bilder från hennes lägenhet! Den är verkligen superfin. Såklart jag är avis. Superfin lägenhet på en toppenläge på söder!




När vi är helt klara idag ska jag ta lite bilder och förhoppningsvis hinna lägga upp dom här!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: