SKRIVET: 2009-11-02, kl 22:51:10 | PUBLICERAT I: Inspiration

me ♥ badrum

En vän var på lägenhetsvisningen i samma hus så vi hängde med för att få lite inspiration. Lägenheten hon kollade på var superfin! Helt renoverad, men i grunden samma som vår. Det var speciellt köket och badrummet lägenheten jag ville spana in.

Vi vill ju göra om badrummet också, men det blir efter köket. Just nu i badrummet så har vi badkar. Jag badar egentligen inte så ofta, men vill gärna ha kvar det. Så just nu är det ganska trångt i badrummet. Vi har stort badkar, tvättpelare och tvättkorgar. Det är ett väldigt långsmalt rum så allt är radat längs långväggen och badkaret är längst in.
Skulle vi skaffa en dusch istället skulle det bli lite rymligare...

Här är några badrum som jag inspireras av med eller utan badkar...

Om badrummet va 4 ggr så stort så kanske denna lösning skulle fungera. Bubbelbad OCH dusch, vilken dröm! Att jag älskar betongglas är ett plus i detta



Att ha vägghängt är ju supersnyggt, men lite dyrare.



Ska man vara realistisk så är detta nått i stilen som vi nog kommer köra



Detta badrum gillar jag! Mosaik och ett stort duschmunstycke, ja tack!



infällt ser ju så snyggt ut!! Me like!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: