SKRIVET: 2009-11-02, kl 22:57:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

No AnnaO

Försökte övertala min sambo om att dom superfina överkasten från AnnaO (som jag skrev om här) är det enda rätta för sovrummet. Det gick inte så bra. Han sa att det va superfint, sen såg han prislappen å sa att det kanske var LITE väl mycket..
Jag sa att vi kan köpa superbilliga tapeter till det rummet för att jämna ut det. Det argumentet fungerade inte...
Nästa taktik blir att önska mig det i present.. sista taktiken blir att köpa det själv och hävda att jag gjorde "värsta klippet" haha!  ;)

Kanske kan svänga förbi ROOM å se om dom har några grejjer kvar. Dom skulle tydligen få påfyllning från storlagret i Jönköping. Kanske lite AnnaO, vet ju att dom haft märket innan dom gick i konkurs.


Alexandra

Säg till när du går dit så hakar jag på? Behöver också shoppa loss lite ;)



PUBLICERAT: 2009-11-03, 20:07:17 | URL: http://www.boybeater.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: