SKRIVET: 2009-11-04, kl 20:24:06 | PUBLICERAT I: bröllopstankar

sommar & sol - ja tack!

Min dröm är att kunna ha bröllopet och festen utomhus. Vad gör man om det börjar regna? Jag menar 99% av alla gånger då jag haft fest på sommaren så har det lyckats regna...
Dessa bilder ger mig mycket inspiration.






Även bilden under här är mycket inspirerande, gifta sig på en strand
Tror våra familjer skulle bli galna om vi flydde utomlands å gifte oss haha!


Eva

Vi gifte oss utomhus på vår tomt. Festen hade vi senare i en nattklubbslokal. På så sätt blev det både romantik och fest :) Vi gifte oss 080808. I början av den veckan hällregnade det och var bara +11 grader!



Men vädret vände på torsdagskvällen så på fredagen hade vi +20 och sol. Ibland har man tur. Vi hade visserligen tält som vi fikade i. Men, jag skulle nog inte ha varit en lika lycklig brud i hällregn...



Så, utomhusbröllop är kanon. Om vädergudarna är på ens sida... Lycka till med allt! Att gifta sig är faktiskt alldeles, alldeles underbart :)



PUBLICERAT: 2009-11-22, 22:08:34 | URL: http://www.boiro.se/enkeleva

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: