SKRIVET: 2009-10-28, kl 23:54:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

rött å matlåda

hej å förlåt för att jag inte skrivit på länge nu
det har varit otroligt mycket i skolan å jag känner mig helt trasig
förutom skolan är det massa andra roliga å tråkiga saker som hänt som tillhör livet

MEN nått som är roligt är att jag skakat liv i min bärbara dator igen. Där låg gamla bokmärken som jag saknat, tex room service-shoppen från Usa med helt underbar möbler
bordet nedanför är mitt drömbord till sommarstället





Som ni märker så har jag inte så mycket att göra (hahaha) så jag tänkte starta ett företag! Har redan fixat det mesta, måste bara få några timmar över å dra igång processen!
när jag väl kommer igång lovar jag att uppdatera er!

Var i skolan vid 8.30 och va där till 16. sen tog jag och en klasskamrat vägen förbi systemet för att unna oss och göra pluggandet på kvällen lite lättare. Så kvällen har spenderats med ett fint Rioja-vin för 144kr (SJUKT GOTT), en gammal matlåda lasagne och forskningsartiklar.

Life is great!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: