SKRIVET: 2009-09-17, kl 09:07:57 | PUBLICERAT I:

Jimmy Choo x H&M dam



såhär skriver Agnes på Rodeo som sitter med alla dessa bilder

"Den 14:e november kommer Jimmy Choo's H&M-kollektion i butik. Kollektionen är en chans för lyxsko- och väskmärket Jimmy Choo att lansera kläder och sin första herrkollektion, men kanske främst skapat som en stor fanfar från H&Ms sida: att de nu är ett fullfjädrat skomärke.

Kollektionerna innehåller alltså både skor, väskor, smycken och kläder för både dam och herr. Det är mycket parykläder på damsidan, utan något direkt ytterplagg tror jag, medan herrkläderna är tänkta mest som en basgarderob med en enkel kostym, basic jeans, skortor, t-shirts, kashmirtröjor, boots, värskor och snörskor, läderjacka.

Jag tänkte lägga in alla de bilder jag fått för att, ja det är väl ingen idé att hålla på dem egentligen. Kollektionen är som synes den där rock-grunge-glamour-stilen vi känner väl vid det här laget. Jag har tittat på grejerna på riktigt (alla de bilderna ligger tyvärr i min kraschade dator) och lädret är supertunnt och lyxigt, nitarna och kristallerna många, tunga och täta, mockan mjuk och ponyhåret i zebra och leopard skulle jag aldrig ha kunnat gissa är fuskhår. För den som gillar stilen är det nog julafton i november.

(Jag gillar som jag sagt förut, ormskinnsbootsen med nitar och strass för 129 euro). Genomsnittspriserna ligger på mellan 70-200 euro per sko/väska/plagg."


sandaletter €80-€129
ballerinor €60











väska €80

skärp €50

plånbok €40


boots i fejk ormskinn €129

väskor €80-€199



skärp att vira flera varv €40


armband €30

klänning i mocka med fransar €199

klänning med kristaller €99



kuvertväska €50






måste tyvärr säga att det inte var någonting som jag fastnade för. Blir det inte bättre så verkar det som att jag inte kommer stå där och köa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: