SKRIVET: 2009-09-08, kl 09:29:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

ny vecka nya krafter

nu går jag snart in i tenta-mode å då blir jag inte social, men ska försöka skriva några inlägg mitt i allt läsande
Idag ska jag iväg till Studenpalatset och plugga hela långa dagen. Sorry för att jag inte berättade hemlisen igår, men den kommer berättas om nån vecka istället! Men hoppas ni inte missar att man kan få 20% med denna kupong


Har en lite folder på datorn där jag samlar allt som jag inspireras av och som jag vill ha. Vissa saker hade jag tänkt att tillverka själv. Som kuddarna på bilden nedan, med massa stoppning i en ganska stor storlek är det perfekt som sittkuddar när det är mycket folk hemma.


Linn

Heej!



Jag vill oxå plugga men sitter fast här på jobbet. Ska vi sitta imorn innan föreläsningen tro? Kraam



PUBLICERAT: 2009-09-08, 14:51:37 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: