SKRIVET: 2009-09-05, kl 17:05:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

tystnad



Som ni kanske vet så bor jag ihop med min sambo Daniel i en 2:a utan en enda dörr, förutom ytterdörr och toadörr såklart. När båda är hemma och jag måste plugga så sitter jag i matrummet med hörselkåpor. Det är ett av de bästa köp jag gjort! Jag stod och valde mellan dessa på bilden som kostade strax över 200kr och ett par andra som kostade 65kr. För första gången lät jag mig själv ta det dyrare alternativet för jag tänkte; lite dyrare = lite bättre kvalite. Att jag valde de dyrare är jag riktigt glad över! Daniel kan sitta i vardagsrummet och titta på tv medans jag sitter och pluggar. Jag hör absolut ingenting av det han gör!
Så vill du ha lite tyst omkring dig, du kanske bara inte orkar lyssna på din kille (he he) - köp dessa!
Jag köpte mina på Claes Ohlsson, men annars finns dom säkert på dom flesta byggvaruhus!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: