SKRIVET: 2010-04-20, kl 10:30:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

älskade tisdag

en grym dag helt enkelt!
dagen började med att jag vrider å vänder mig i sängen, det va jätteljust. Vi hade tydligen glömt att dra ner den nyuppsatta rullgardinen igår. Mr Tattuerare är också vaken och går upp och drar ner rullgardinen. mmm skönt- mörkt igen, jag somnade om.

Vaknar nån timme senare går upp å kör en långfrukost framför nyhetsmorgon. Idag är jag hemma från skolan då några ventilationskillar ska göra inställningar hela dagen. Har tänkt att sitta på balkongen hela dagen och läsa. Nu har jag ju plastmöbel-pimpat balkongen. Stolarna må vara fula med de är bekväma.

Fick sms av fröken Grek från skolan. Resultaten från den gigantiska tentan har äntligen kommit upp. de skulle kommit upp igår men dom meddelande "Pga konferens utomlands kommer resultaten från tentamen publiceras den 20 april". Vadå utomlands?! vart kommer man nu förutom Finlandsfärjan?

Flygtrafiken har ju kommit igång lite så vem vet, kanske det blir en Londonresa i alla fall!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: