SKRIVET: 2010-04-02, kl 23:56:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

krämigt

Dermalogica är enligt mig det absolut bästa inom rengöring och ansiktskrämer.
Som student har man ju inte så otroligt mycket pengar. Jag har försökt att hitta ett alternativ ganska länge nu och jag tror att jag faktiskt hittat en dagskräm som fungerar för mig


Det är denna från LdB



Jag vann den då Malin hade en tävling i sin blogg.

Malin skriver en blogg som jag som jag följer troget! Den är personlig och då Malin har en underbar personlighet som syns väl kan man inte annat än bli fastbiten i läsandet. Hon har alltid massor av roliga bilder på sin katt, klädinköp, mat och allt annat hon stöter på var dag!


Malin

GullegullegulleGULLIGA Jenny! SÖTIS! Vad glad jag blir över det du skriver och att du gillar krämen! Elle har en testgrej på deras hemsida just nu där man kan skriva i sig och bli en av XXXX testpersoner för just den krämen som du fick. Skriv i så får du förhoppningsvis en gratis :)



Jag kan inte kommentera på följande inlägg (av någon anledning) men;

- Pistolerna - VART har du köpt dem??? F A N T A S T I S K A!!!!

- Din svarta trendmyscape! VARFÖR köpte inte jag också en sådan!??

- Blommorna som du visade ovan - kombinationen på dem är fantastisk!!

- Gud vad glad jag är över att du fick Jimmy Choo grejerna! Min kompis Sofie är jättefin i sin blåa mockaklänning och du kommer vara fantastisk i den grå! Jag önskar att jag kunde passa i grått för modellen är så fin! Älskar när det är en axel!



PUBLICERAT: 2010-04-11, 19:21:01 | URL: http://malincecilia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: