SKRIVET: 2010-04-21, kl 10:36:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

packa

Nu är jag lite trött på den där vulkanen. Så nu tänkte jag att om jag packar så kommer vulkanen ge med sig.
Under alla år som jag har haft delar av familjen i London så har det blivit en del resor. Jag tycker faktiskt att jag är ganska bra på att packa. I början när jag reste så packade jag minst ett ombyte per dag. Nu har jag lärt mig att det är skönt att packa lätt och att jag tänker mer på vad jag kommer använda. Denna resa kommer bestå av att springa runt i massa butiker så då krävs kläder som går att dra av lätt och är sköna. Jag hoppas på att även hinna hänga och leka lite i parken med världens sötaste tjej!

Jeans, några toppar, sköna skor, väska, nya favvoponchon, spanx och en liten väska. Detta är alltså en packning för att vara borta nästan en vecka!




Den större delen av resväskan består av saker som beställts av familjen och lite presenter! ;)



så vad tror ni, kommer jag komma iväg innan April är slut??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: