SKRIVET: 2010-04-27, kl 21:41:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

tystnad

det har visst varit lite tyst har.
anledning: jag ar i London!!
har hangt massor med min storesyster och hennes familj.
men vi har aven letat brollopsklanning mm
vi har faktiskt lyckats hitta allt!! Jag ar superlycklig!!!
Det fanns vi klanningsfinalister. Det var en hard och jobbig final som till slut vanns av en underbar klanning! Det jobbigaste var nog att bestamma vilken storlek jag skulle kopa. Precis som pa skor sa ar jag mellan tva storlekar. Antingen lite for stor, eller lite for liten! Vilket dilemma!
Allting ar handlat och klart och ligger och vantar pa hemfard!!
Igar fanns det tom tid for att ga lite bland alla stora butiker pa Oxford Street (som svenska Drottninggatan *100 typ). Dar ligger alla stora kedjorna och varuhusen!! Jag korde Urban Outfitters, Office, Faith, John Lewis, Boots, Debenhams, House of Fraser, New Look, H&M (saklart), Topshop (4 vaningar!!), Selfridges, Moonsoon, Coast, Marks & Spencer, New Look, Butler & Wilson, Kurt Geiger, Poste, Zara, Gap, och sist men absolut inte minst PRIMARK!!!
Primark ligger i slutet pa Oxford Street. Det ar en valdigt stor butik pa tva vaningar. Det ar superbilligt, minst 40% billigare an H&M! Man kan verkligen fynda dar, men man ska passa sig for man far inte falla i fallan och kopa ALLT man ser! Aven fast det ar alldeless for langa koer till provrummet sa testa kladerna!! Jag orkar aldrig sta i koerna till provrummen sa jag brukar testa vid spegeln. Darfor ar det viktigt att ha en bra shoppingoutfit!! ALLTID ha ett linne pa sig, da kan man testa det mesta! Jag spenderade latt 1,5 timme dar. Handlade for ca £80. Kom ut med nagra klanningar, ett par skor, en picknickfilt, t-shirts, solglasogon, linne, och en kjol! Ska forsoka lagga upp bilder pa det nar jag kommer hem.
Nu ska jag ata Krispy kreme och kanske tom en Frü! YEAY!!
jag raknar med att vara igang med skrivandet pa bloggen igen pa torsdag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: