SKRIVET: 2010-12-30, kl 12:11:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

2010

Så va 2010 slut och snart börjar 2011. Det har varit ett underbart år och nästa kommer bli minst lika bra!

här är lite bilder från mitt 2010

Andra veckan i januari får jag ett mms från en av mina bästa vänner. En söt liten nyfödd tjej som låg och snusade på sin pappa. (sorry det får ni ingen bild från)


Vi började med att renovera köket.



2½ vecka senare var det klart och ingen var gladare än jag!!



Vi var och tittade på lokal till bröllopet och skickade ut Save the date-kort



Ett vulkanutbrott trodde att det kunde stoppa mig från att åka till familjen i London, men det lyckades icke!




Hela 3 gånger åkte jag dit under våren! Jag började känna igen personalen på Arlanda



Hela outfiten till bröllopet inhandlades där!! Sen blev det massor av mys med familjen där!



Våren och sommaren kom. Min cykel blev stulen, men så en vacker dag på väg hem från skolan så hittade jag den fastlåst i ett cykelställ. Där satte jag mig och väntade på tjuven och tog tillbaka cykeln! Tack Sara för att du filmade hela händelseförloppet när jag konfronterade cykeltjuven!! Det slutade med att jag gick därifrån med min cykel! :)




Under sommaren blev det 3 underbara bröllop! Stackars Marie som trodde att hon skulle på spa med sin fästman. Istället blev hon bortrövad och fick bla paddla kajak i en kall stockholms ström



4 juni! Världens bästa sjuksyrra tar examen och det firades med en dunderfest med dans till solen gick upp!!



5 juni! Johan & Marie, några av våra allra bästa vänner gifter sig!!
Samma dag får jag ett mms och ett samtal från storesyster! Min andra systerdotter har kommit till världen!



Många dagar spenderades på landet i hammocken



Den 1 augusti gifte sig Camilla & Paul, Svensk-australiensiskt par vars brud är en av mina bästa vänner!





Mycket tid tog det att planera och fixa inför bröllopet. En galen Möhippa och ännu galnare svensexa blev det!

Sen kom dagen, vår dag!

21 Augusti!




Höstterminen i skolan började och de långa dagarna på studentpalatset började. 
Samtidigt började även lilla pyret i magen växa!




Vips så var julen här och det var dags för det årliga adventsfikat hemma hos oss. Bakandet slog alla rekord då vi bakade 250 lussebullar.. Vill du komma på adventsfika nästa år? Alla är välkomna! Varje år den 1a advent från kl 15 är det öppet hus hos oss då vi önskar alla nära och kära en God Jul. Kom förbi du me, bara 11 månader kvar ;)



Så tog året slut! Nästa år kommer det hända minst lika mycket! Jag tar examen, vi väntar på en liten bebis (+några bebisar i vår vänskapskrets), nästa vinter blir det en solsemester, det ska även spenderas supermycket tid med familjen på sommarstället. Jag längtar!!!

Men det bästa är att jag får dela året med min man Daniel!

Hur har ditt 2010 sett ut och hur ser du på 2011?


Sanna

Vilket snyggt kök ni fick!!



PUBLICERAT: 2011-01-01, 23:35:55 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: