SKRIVET: 2010-06-02, kl 13:44:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

sporadiskt

här sker inläggen väldigt sporadiskt

Har haft en underbar vecka so far! Jag längtar så mycket efter helgen. Det är en helg fylld av glädje!
2 av mina alldra bästa vänner ska firas!! det händer även massa andra roliga saker; en flytt, ansiktsmålning, plugga, picknick och kärlek!!

Igår satt jag och tittade genom alla gamla bilder hemma hos min mamma. Från att jag sprang runt i velour-sparkdräkt till Luciatåg. Helt underbart! Det tråkiga var att alla bilder låg i kuvert så det blir ett projekt i sommar. Att sätta in alla bilder i album!



Madeleine

Love your blogg!! Den får mig på så gott humör!!! Du är bäst!


Madeleine

Love your blogg!! Den får mig på så gott humör!!! Du är bäst!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: