SKRIVET: 2010-06-07, kl 22:34:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken helg!



Livet är helt underbart!
Det är otroligt vad man kan klämma in en helg. För så många timmar är det ju inte hehe!
Bilden ovan är från när jag cyklar till festen i fredas. Fullt ös med världens bästa till tidigt på morgonen då jag och Mr cyklade hem. Jag skjutsade honom å det gick finnemang. Otroligt mycket skratt blev det på hemvägen för lite vingligt va det.
Nån gång mitt i natten ringer jag min alldra bästa Camilla som bara hade några timmar kvar till sitt Aussie-bröllop!
Grattis igen Camilla & Paul!!!!! Älskar er och saknar er!
Några timmars sömn för att sedan vakna upp med träningsvärk. Bara att fräscha till sig och gå på släktkalas!
Sen hem och byta outfit för att åka iväg på bröllop med övernattning.
Grattis underbara Marie & Johan!! Älskar er, ni är så underbar tillsammans!
Vi sov knappt då det var fest och dans på borden till solen gått upp. Det va underbart!! En stor mysig frukost med hela gänget sen va vi tvugna att åka vidare till ett släktkalas. Där bjöds det på supergoda hemmagjorda hamburgare!!
På eftermiddagen så körde jag och Mr några flyttlass.
Vid 19 kom vi hem. Helt slut efter helgens bravader
Det var otroligt mycket glädje hela helgen, men en sak betydde mer än alla andra. På lördagen fick jag ett besked som jag väntat på länge! Vad det är får ni säkert reda på lite senare, men just nu håller jag det hemligt. Det är inte min hemlighet så jag väntar tills det blir officiellt.

Det där va väl ett typiskt privat blogginlägg. Vill ni att jag ska vara mer privat i bloggen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: