SKRIVET: 2010-03-27, kl 11:41:22 | PUBLICERAT I: just me

tomt

det är alldeless tomt på Studentpalatset idag. Dom flesta har väl redan haft sinna tentor. Otroligt skönt att kunna sitta här å plugga utan massa spring

Efter att ha suttit här hela dagen igår så begav jag mig till min kära sambos, Tatueraren, studio. Hängde där och titta vad han gjorde på min handled  :)



Man skulle kunna tro att den va äkta, men det är den inte. Vi satt bara å ritade lite på mina armar. Jag fixade middag och sen kom en gammal skolkamrat och hans tjej. Han hade bara planerat att göra en g-klav, men Tatueraren hade målat upp nästan en hel sleeve. skolkamraten va helt hooked på idén. Igår började dom på en del av den, en supersnygg realistisk Gibson gitarr! Jag är otroligt stolt över min Tatuerare! Blev supersnyggt! När han e klar med armen så kanske jag lägger upp en bild på den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: