SKRIVET: 2010-11-19, kl 21:45:11 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

fredagsshopping!

impulsshopping kan ibland vara den bästa shoppingen!
Nu när vintern kommer vill jag bara gå runt och mysa i stora varma stickade tröjor! Idag hade H&M 10% och egentligen kanske det inte är så mycket men lite skillnad gör det. Absolut lyckas dom med det dom vill; jag shoppar mer än vad jag egentligen planerat!
Idag blev det den stickade tröjan på bilden (som är superskön), lite strumpbyxor, trosor och smink. Jag visade upp min tröja för min man och han bara garvade när han såg att den var svart! Jag har så svårt att ta in färger i mina garderob. Har såååå mycket svart. Han är motsatsen och har inte ett enda svart plagg.
Jag sa att jag önskar mig färgglada tröjor av honom när jag fyller år och i julklapp. Vi får se hur han lyckas, lovar att hålla er uppdaterade! 


Malin

Haha du är så söt :) Svart är ju faktiskt din färg och svart är alltid snyggt! Dock tycker jag att du ska prova typ rött och kornblått - det tror jag att du skulle vara jättefin i! Kram



PUBLICERAT: 2010-11-21, 21:50:18 | URL: http://malincecilia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: