SKRIVET: 2010-11-04, kl 13:25:33 | PUBLICERAT I: Inspiration

gardiner

när jag säger att jag har vita gardiner i det vita vardagsrummet skäms jag nästan lite. Det känns så tråkigt och oinspirerande. Jag har väldigt svårt att välja tyger med mönster, min man däremot är expert på mönster och färger!
Man kanske ska satsa på en enfärgad gardin i en riktigt varm färg.
Dessa gardiner känns som sånna man kan hitta i alla svenska hem, lite tråkigt mönstrade.. 











då har jag hellre det här draperiet i all världens färger och söta små bollar längst ner




Fast just nu tror jag att purpurfärgade gardiner passar bäst. enfärgade, men med alla foton, tavlor och andra textilier så tror jag det blir bra. 199kr på Ikea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: