SKRIVET: 2010-11-02, kl 14:13:00 | PUBLICERAT I: hemma hos

kaffe hos oss

Jag tycker att kaffe luktar så otroligt gott! Tyvärr har jag aldrig lärt mig att gilla smaken så jag kommer nog aldrig börja dricka det. Jag har ju tom klarat hela universitetstiden utan kaffe och det är väl då man behöver det som mest?!

I början av året så skaffade vi oss denna snygga från Nespresso. Det är en kapselmaskin och är otroligt lätt att använda. Det finns massor av olika kaffesorter att välja mellan till den och alla luktar himelskt!
Det smidigaste är faktiskt att man kan göra bara en kopp! Eftersom jag inte dricker kaffe så kändes det förut så onödigt att göra bryggkaffe till flera personer när det bara var min man som skulle dricka.
Det kanske är lite dyrare med kaffe i denna men så mycket godare (säger min man i alla fall)

Varför en röd? för att den skall passa in med våra andra maskiner i köket såklart!

Har ni inte en redan så skaffa en kapselmaskin!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: