SKRIVET: 2010-11-27, kl 21:44:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

vill ha tips

Jag har ett gammalt teakbord av ett svenskt märke. Ska nu sälja detta och undrar om det är nån som har nått tips om hur jag kan ta reda på hur mycket det är värt?
Har sökt en massa på Google, Blocket, auktionssidor mm men inte hittat det bordet utan bara liknande av massa märke
Har ni nått tips hur jag ska bära mig åt?

update:
fick tips om Lauritz av söta Anna! -Tack! 
Har mailat över bilder och beskrivning på bordet och hoppas nu på att få ett bra svar!

Är det nån som har nått annat tips?


Anonym

Hm, klurigt.. Du tipsade ju mig om Lauritz o dom har gratis värdering, har du sett det? bara att skicka bild. Kollade med dem när jag skulle sälja mina stolar, men tycker att dom värderade lågt. Fick 3000 mer på blocket än vad dom sa. Men du kan ju se om du får nån slags fingervisning ialf :) Ses imorn! Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: