SKRIVET: 2010-10-20, kl 18:54:48 | PUBLICERAT I: jag vill ha

stambyte

stambyte. ett ord jag associerar med smuts, byggdamm (ÖVERALLT), lång tid och bara hemskt!
stambytet i vår förening startar tidigast i april 2011. Vår förening är ganska stor så om det skulle starta i tid så skulle dom beräknas vara klara december 2012. Varje lägenhet beräknas ta 4-6 veckor då de rekomenderar att man inte bor hemma.
Jag längtar för jag vet att badrummet kommer bli superfint, men det kommer nog bli superjobbigt att bo borta och vad det kommer bli smutsigt. Damm överallt!! Har tankar om att beställa städning av lägenheten för Rut-avdraget lär ju vara kvar då.

Drömmar om badrummet finns det massor, men det lär bli en ganska simpelt.


Jag drömmer om en dusch som ser ut såhär:



och ett fiffigt badrumsskåp som är infällt i väggen som detta:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: