SKRIVET: 2011-02-24, kl 09:58:14 | PUBLICERAT I: jag vill ha

ett måste för mig

jag har vissa väskor som jag alltid önskat mig till min väsksamling. Malin skriver idag om Palmgrens väskor. Det är en av de väskor som jag alltid önskar mig. En svart eller brun tror jag att jag skulle satsa på faktiskt. En dröm för framtiden just nu


Sophie

Har du hört talas om en pushgift efter att man har fött barn?:) Har en tjejkompis som fick en Chanelväska här om månaden, Stina från HM du vet fick en Mulberryväska och en annan skulle inte tacka nej till en liten Celine clutch. Så varför inte önska sig en Palmgrens väska tills att bebisen är ute?:) De är ju rysligt fina! Så föresten att de har fått in massor av fina vårfärger nu i butiken.



Kram Sophie



PUBLICERAT: 2011-02-24, 10:58:55 | URL: http://sophiesfashion.blogg.se/
J och Kotten

Vad kul att du säger det, det var liksom "love at first sight" :D.

Nu ska jag titta runt här hos dig, det var längesen.

Hur mår du? Du är så fin så fin på bilderna du har lagt upp, minns den underbara känslan.

PUSS



PUBLICERAT: 2011-02-24, 15:34:42 | URL: http://mypregnancy.se
Nina

Å visst e dom fina, jag har en liten gammal vintage i svart som jag hittade i garaget hos tanten vi köpte huset av, hon skulle kasta den så jag fick den.... Kramis!


Nina

Å visst e dom fina, jag har en liten gammal vintage i svart som jag hittade i garaget hos tanten vi köpte huset av, hon skulle kasta den så jag fick den.... Kramis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: