SKRIVET: 2011-01-13, kl 20:00:43 | PUBLICERAT I: Nya Inköp

inge skor.. men!

Åkte till stan idag för att fixa några saker på jobbet. Hade hoppats på att jag skulle köpa de där bootsen jag visade igår, men så blev det inte. Istället kom jag hem med 4 påsar med kläder istället. Har kännt att min gravidgarderob har varit väldigt begränsad så idag valde jag att fylla ut den lite!







En väst, 2 toppar med tryck, 2 linnen, bh, 1 grovstickad kofta, 2 finstickade koftor, finstickad svart tröja, finstickad randig tröja, grovstickad polo, långärmad trikåklänning.
Vad gick då detta kalas på?
Polon, trikåklänningen och linnena är faktiskt köpta till ordinarie pris. Resten var på rea! Sammalagt betalade jag 650 kr för allt!!
Jag har lagt fram alla kläder på sängen med kvittona så min man förstår att det faktiskt inte kostade så mycket. :)

Det man måste tänka på när man handlar på rea är "Skulle jag betalat fullt pris för den?" är svaret ja -då kan man köpa den! Är svaret nej är det risk för att det bara blir ett dumt reaköp. Innan jag gick ut ur provrummet så kollade jag genom plaggen en extra gång och sorterade faktiskt bort 2 tröjor som jag kände att jag inte hade köpt till ordinarie. Så idag blev det bara genomtänkta köp!


Anonym

Smart tankeknep!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: