SKRIVET: 2011-01-20, kl 22:34:18 | PUBLICERAT I: Babystuff

pop rea



Idag strosade jag runt i butikerna i Sickla köpkvarter medans jag väntade på att min man skulle hämta upp mig.
Såg att Polarn och Pyret hade slutrea. Då kan man ju inte inte gå in hehe!
Ut därifrån kom jag med 2 pyjamaser och ett par byxor! Lite svårt att se färgerna kanske men ena pyjamasen är brun/vit-randig och byxorna är orange/bruna-randiga! Hade kunnat handla hur mycket som helst. Superbra rea hade dom!


Nikolina

men åhhhh, nu har du köpt massor med fint, och jag ingenting.... nä nu jäklar, i dag ska jag ta en sväng på stan, är ändå inne på kontoret och så ska jag köpa lite babygrejor, så det sa =P

Kram!



PUBLICERAT: 2011-01-28, 09:03:56 | URL: http://www.babygruppen.se/pages/babybloggarna/gravidbloggen

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: