SKRIVET: 2011-01-07, kl 17:08:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trumvirvel tack!

Idag har vi lämnat in våran uppsats!! Vilket va det sista arbetet på min utbildning! Känns otroligt konstigt med tanke på att jag levt med den där uppsatsen hela hösten och nu är den klar. Pluggat har jag ju gjort nu i några år så vadå? ska man man söka ett "riktigt jobb" nu?! galet!!!


Hurra Hurra Hurra vad jag är bra! Jag har tagit examen!!!





Sen råkar det vara så att bebisen kommer ju senare i vår så jag ska faktiskt ta några roliga distanskurser (Föräldraskap i världen, Kost & Hälsa, Utvecklingspsykologi de tidiga åren) tills bebisen kommer så jag fortsätter plugga lite till faktiskt :)


Sanna

Stort jättegrattis :-) Härligt!!! Det är många kurser du kommer att gå tillsammans med bebisen sen :-) hehe.. Stor kram till er!



PUBLICERAT: 2011-01-07, 22:41:22 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/
Kristine

Grattis till din examen Jenny!

Vad kan du nu titulera dig som?

Fatta vad grym du är som har pluggat så mkt! Bra jobbat och grattis ännu en gång.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: