SKRIVET: 2011-07-20, kl 17:29:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

"hon är en sån där"   När jag jobbade i bu...

img_1411 (MMS)

"hon är en sån där"   När jag jobbade i butik så stötte man alltid på personer som bara shoppar på rean och när de väl handlar så köper de massor! De kom alltid med ett berg av kläder på vagnen och man fatta aldrig hur de orkade jaga rea. Nu har jag blivit en av dessa personer! Jag tycket det är roligt att fynda och det har jag gjort idag! Det blev mycket baskläder idag; byxor, jeans, bodys och ett gäng pyjamas! 20 plagg = 770 kr


Nikolina

Yeey va roligt! Själv hittade jag bara en pyjamas! Tror minsann jag ser en lika dan i Noras hög ;)



PUBLICERAT: 2011-07-20, 19:10:58 | URL: http://Http://ninanikolina.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: