SKRIVET: 2011-05-26, kl 11:07:00 | PUBLICERAT I: Babystuff

mammaledig



Det är helt fantastiskt att vara mammaledig. Jag är så glad över att få spendera hela dagarna med lilla Nora! Varje dag får jag leka, mysa och bara njuta av henne!
När jag var gravid så lärde jag känna ett gäng sköna gravida tjejer. Vi umgicks massor då och det var skönt att kunna prata med några som förstod exakt hur allt kändes under graviditeten.
Nu har alla bebisar förutom en kommit till världen. Det är verkligen ett underbart gäng tjejer med söta bebisar!
Bilden ovan kommer från en dag då vi satt och fikade på altanen hemma hos en av tjejerna.
Är så otroligt glad över att jag funnit dessa tjejer!


Nikolina

Fina ni... Vi hjärtar er!



PUBLICERAT: 2011-05-26, 19:58:24 | URL: http://ninanikolina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: