SKRIVET: 2011-10-06, kl 23:06:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen!!!



Vi har haft en otroligt dålig klädkammare med tre dasta garderober som förstörde utrymmet och gjorde det opraktiskt. Nu har vi äntligen tagit tag i det och vi är just nu mitt uppe i en renovering av klädkammaren. Vi har lagt in trägolv, målat väggarna vita, fixat smart förvaring med hjälp av system som det på bilden.
Jag har jobbat länge med kläder och innan dess med skor så jag har lyckats samla på mig mycket genom åren. Det finns mycket som jag inte använt på flera år men ändå velat spara. Nu ska det rensas och jag skall bara spara plagg/skor som jag faktiskt använder. Har tom tagit upp alla kläder och skor från källaren. Så nu ska det skänkas bort kläder!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: