SKRIVET: 2009-04-23, kl 14:18:20 | PUBLICERAT I:

MW på H&M




som vanligt vid släpp av samarbeten med kända designers så blev det kaos på h&m idag.
bilden ovan är från butiken på hamngatan i stockholm där jag vanligtvis arbetar, men idag sitter jag hemma och pluggar.
Jag har varit på varenda av dessa jippon. Dom värsta jag varit med om va nog när dom släppte Victor & Rolf + Stella McCartny. det var galet

MW var en fin kollektion, men inget som direkt förtrollade mig så pass mycket att jag vill spendera mina sista csn-pengar på det.
Har ni köpt nått idag?

bilder från föregående kollektions-släpp

folkmassan strömmade in när stella släpptes


även denna bild från Stella
det tog 21 sekunder från att dörrarna öppnades



bilden nedan är från när Cavalli släpptes. Då stod jag å 2 andra tjejer från jobbet å väntade på att dörrarna skulle öppnas. Stod som 7e person i kön och va ändå nära på att inte få tag i guldklänningen som jag skulle få tag i åt min kära kompis Malin.




guldklänningen som jag lyckades få tag i till Malin. Rätt storlek och inte söndersliten av gamla fashionistas, hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: