SKRIVET: 2009-04-08, kl 21:47:04 | PUBLICERAT I:

onsdag



onsdag, vilken dag
dagen började härligt med sovmorgon och sedan en powerwalk runt årstaviken med D. Pluggade lite sen stack jag iväg och var läxhjälp några timmar, som slutade på polisen vid mariatorget, haha!
Eftermiddagen & kvällen spenderades med tjejerna på Systra Mi/Kvinnors Nätverk. det blev middag, massor av mat som alltid, sen MAGDANS! jag har NOLL taktkänsla, men jag älskar det!!
Fick även köra libanesisk & turkisk folkdans. Sa till tjejerna att jag skulle försöka lära dom svensk folkdans nästa gång haha!

Imorse hade jag så dåligt samvete över att jag inte skulle ha tid att plugga idag, men nu när dagen är slut så vet jag att jag gjort något mycket viktigare. Jag har varit medmänniska & volentär!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: