SKRIVET: 2009-03-18, kl 23:08:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

PUSS

Idag satt jag å kära Linn på lunchen å testade funktioner på hennes kamera. Vi förstod inte så mycket. wips hamna jag på hennes blogg. Kolla in hennes blogg där hon skriver om lördakvällar på stan, killar, vardagen, kassler-tjejer hon hittar på internet, å mycket mycket mer!

Detta inlägg tillägnar jag Linn!
Tycker nämligen att denna telefon skulle passa ruskigt bra hemma hos henne!






Kommer ni ihåg dessa godingar??
för länge sen, när jag var ung, då hade alla dessa telefoner
jag hade dock en grön mask, inte lika coolt


   

Läpp-telefonen finns på Urban Outfitter's sida för 14,99 £
Vill du hellre ringa med hamburgaren finns den på Kitsch för ca 300 kr


Linn

Men vilket fint inlägg jag har fått! Blir alldeles rörd! Har nog aldrig fått något inlägg tillägnat mig! =)) Lycka!!



PUBLICERAT: 2009-03-19, 18:17:49 | URL: http://tingelinglinn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: