SKRIVET: 2010-12-09, kl 20:21:58 | PUBLICERAT I: DIY

DYI "spikord"

 

Hittade denna bild för några veckor sen och tyckte den var helt underbar! Jag bestämde mig för att skriva ordet LOVE på en av väggarna i extrarummet!
Vissa av mina DYI ideer är inte alltid så genomtänkte. Denna ide tillhör en av de ideer som jag inte tänkte genom så mycket. Har man betongväggar är detta ingen bra ide!




Det du behöver är:
spik
hammare
tråd/garn
en mall med ett ord eller en mening
(tålamod)

Steg 1: Denna vägg fick det blir!




Steg 2: Mallen uppsatt



Steg 3: I med spikarna
Vi har betongväggar så det var lagom roligt att försöka få i spikarna. För varje spik som skulle dit slog jag nog 4 snea..



Steg 4: Trä på garn/tråd flera varv - KLART!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: