SKRIVET: 2010-07-22, kl 17:40:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

bästa

detta är den absolut bästa sommaren någonsin! -och den har knappt börjat än!
Snart börjar semestern, bröllop för en underbar vän, semester med familjen och så vårt egna bröllop!
Det händer hela tiden roliga och underbara saker! små och stora!

Idag beställde vi alla blommor till bröllopet! Tjejen som ska göra det är en gammal vän som är florist. Det blir så mycket roligare när det är nån man känner som gör sakerna!





Många brudar hetsbantar innan sina bröllop. Det har faktiskt inte jag gjort! Vid nyår så bytte jag ut mina vanliga tallrik mot en nyttigare och utan kolhydrater. Jag har tränat lite mera, men annars inte gjort så mycket för att gå ner.
Kan stolt säga att jag tappat 11 kg och 15 cm!! Är superstolt!! I tisdas satt jag på min klänning och den satt som en smäck!!! Underbart!!


Ulrika

Oj oj det var grymt bra gjort :) Tänk vad liten förändring kan göra stor förändring... Är så jätte glad för din skull Jenny du förtjänar all lycka :) KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: