SKRIVET: 2010-11-17, kl 11:55:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

ett minne

Min man tycker att jag har för många skor. Jag påstår att man inte kan ha det!
När vi bar ner alla sommarkläder i källaren för nån månad sen hade vi en stor rensning bland kläder och skor. ALLT som vi inte använt senaste året försvann!! Det var superskönt, men jag hade otroligt svårt att skiljas från mina skor.. Jag har en del skor som jag vet att jag inte kommer använda, men de är så fina att se på. Efter moget övervägande så la jag upp en del på blocket och en del hamnade hos frälsis.
Dessa Jimmy Choo som jag fyndat alldeless för billigt har nu hamnat på Blocket. 11cm klacken är inget problem men jag kommer helt enkelt inte använda dem.

bye bye beutiful shoes!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: