SKRIVET: 2010-11-20, kl 00:52:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

glädje

Jag älskar alla mina underbara vänner som finns runt omkring mig. Just idag vill jag uppmärksamma denna underbara tjej, söta Fröken M! Hon gör mig alltid glad! Så sprudlande med energi och så positiv!! Vi arbetar tillsammans och när vi väl lyckas ha samma arbetstider så går tiden så fort! Samtalsämnena tar aldrig slut! Vi skrattar och skojar som mest, men peppar varandra när det känns tungt. Vi pratar om allt livsviktigt (shopping, lägenheter, matrecept mm) och det helt oviktiga (hur många pennor vi har, fast det är ju inte oviktigt egentligen hehe). Hon skriver en underbar blogg där hon delar med sig av sitt roliga liv och är så öppen!
Tusen tack M för att du finns i mitt liv och förgyller det med din underbara personlighet!!



M - hoppas det e ok att jag lånade din bild! Älskar denna bild på er här!! Så mysig!


Malin

Jag är helt rörd! Tack underbara söta du! :) Det är helt ömsesidigt - jag är så glad att jag har Dig och våra samtalsämnen! Massa massa massa kramar till fantastiska Dig! Stor Kram!!



PUBLICERAT: 2010-11-21, 22:36:27 | URL: http://malincecilia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: