SKRIVET: 2010-11-01, kl 11:09:54 | PUBLICERAT I: just me

palatset

Sitter på mitt underbara Studentpalats  denna lite mulna måndag. Magen kurrar lite och jag hoppas att Fröken Finans ska säga att det är dags att äta.
2/3 av terminen har gått och jag är klar med 2 kurser. Nu är det bara C-uppsatsen kvar och den går på 50% över hela terminen så det kommer bli ett betydligt behagligare tempo resten av terminen. Sen tar jag  faktiskt examen! Känns helt galet faktiskt! den 16e januari är min utbildning klar! Jag kommer att fortsätta plugga lite till men då bara kurser som jag valt själv!



det sitter en kille brevid mig. Han är såååå speedad! det står 3 tomma redbull burkar på hans bord (det skulle vara normalt om det var sen eftermiddag men klockan är bara 11). Han klickar frenetiskt på datorn och slår med pennan och pillar på mobilen. Har smygkikat lite och han pluggar den första redovisningskursen man går termin 1 på ekonomlinjen. Lilla stressade pojken har nog tenta snart.
tur att man är rutinerad och har öronproppar och slipper höra hans oväsen, men han är lite rolig att titta på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: