SKRIVET: 2011-01-08, kl 15:30:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

sovrummet



Detta är vad jag ser framför mig när jag ligger i sängen. En vit tom vägg. Otroligt trist! Så idag har jag hämtat upp några gamla tavlor från källaren för att jag inte ska bli helt galen på allt det vita! Tyvär så är det betongväggar och jag vill bara sätta upp tavlorna tillfälligt tills vi hittar nått annat. Eller att min man kanske måkar en stor tavla (HINT HINT). Så det är inte värt att borra en massa för att sätta upp dem. Jag letade i vår "byggare-bob-garderob" och hittade tyvärr bara 2 betongkrokar och jag behöver fyra. Får ta mig en promenad och se om jag hittar några nere på närmaste affären.


Det ljusa mönster ni ser på väggarna är från taklampan. Det är denna lampa från Habitat, eller jag har faktiskt satt ihop (läs trasslat ihop) 2 stycken för det var lite futtigt med bara en.




Sanna

Vilken fin lampa! Och mysigt med fjärilarna! Måste få komma och hälsa på er någon dag. De måste se väldigt annorlunda ut mot när jag var där sist! kram



PUBLICERAT: 2011-01-09, 22:10:56 | URL: http://storasochlillai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: