SKRIVET: 2011-03-25, kl 10:48:58 | PUBLICERAT I: just me

entreprenörsskap och inga lån

sitter och kollar på Efter Tio på Tv4. Bla Jonas Gardell och Douglas Roos (entreprenör & bla ägare av Nyheter24) är gäster idag. Douglas gillar jag, speciellt efter han var med i programmet Draknästet i Svt. Jonas är ju bara för härlig. Det har pratats lite om banker och entreprenörsskap.

Jonas säger att han inte har några lån. Vilken känsla det måste vara att till slut bara betala räkningar så som el, mobil å så. och INGA lån. Skön känsla att kunna casha ett hus/lägenhet. Det skall vi sträva efter :)
Douglas är en superentreprenör, vad han än säger blir jag så inspirerad!! Måste ta tag i mina entreprenörsdrömmar!!

Charlie söderberg (från lyxfällan) och Joel Dahlberg (ekonomijournalist) var också med i programmet och de pratade ekonomi och att man skall förhandla mer hos bankerna. Jag är verkligen superdålig på att förhandla. Jag är typexemplet som de tog upp - "kunden som bara är glad över att få låna pengar". Så jag får väl ta mod till mig och gå dit och förhandla lite

Så idag är en sån där dag då jag kan köpa alla dessa personers olika böcker och sitta och planera och drömma hela helgen!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: