SKRIVET: 2007-02-22, kl 22:59:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

I like kläder

Jag gillar att shoppa å ganska ofta också. Men idag så shoppade jag faktiskt inte något, egentligen. För jag la bara undan massor av saker som jag ska förbi och köpa imorgon. Gick tex runt på H&M och plockade saker som jag tittat på tidigare och hör och häpna;  hittade 3 tröjor på rean. Trodde inte man kunde fynda längre, men jag hittade en svart långkofta, en vanlig kort kofta och en svart kjol. Så nu har jag hängt undan en stor bunt där.

När det gäller rea så resonerar jag såhär: Man ska bara köpa det om man hade kunnat betala fullt pris för den. Då e det värt det. Man ska inte köpa bara för att det e billigt!

Kollade på några av H&M´s skor som det pratats så mycket om. Dom var faktiskt väldigt fina. Såg ett par mockaskor med läder invändigt, 298:-, ett par snygga lackskor för 298:- och ett par enkla tygskor för 98!!!!!  Ska dom fortsätta ha sånna priser på skorna kommer jag nog köpa några par där!
jag gillar h&m



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: