SKRIVET: 2007-02-18, kl 21:18:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

Jag får alltid massor reklam-mail från alla möjliga events och produkter. Så idag fick jag detta mail. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta!! Titta noggrant på denna reklam.
Hon är en jättesöt tjej, men varför visa upp sig på detta sätt?! Man tjänar ju inte några bra pengar på det heller... Jag förstår inte alls.
Va där det för slags jobb dom söker tjejer till "glamourmoddeller, reklamkampanjer, företagsevents, tv-produktioner, modelljobb och värdinnejobb". Så tänker jag vika ut sig i Moore/Slitz, underkläder i Bingos underklädesbutik, BigBrother/Paradise Hotel, GoGodansare, indragare på nattklubb.

glamourmoddeller

Att tex få åka runt med Slitz på förortspubbar och mima lite. Svassa runt i underkläder och visa upp sig för killar som dregglar och tafsar. Är det nått att sträva efter? Tjejerna på bilderna nedan var på ett ställe i en stockholmsförort och visade upp sig
Vissa kanske har det ganska bra, men jag tror att flertalet har det ganska illa...

slitz2slitz1



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: